piątek, 11 maja 2012

Zgadnij kiedy pojawi się Amazon.pl i zgarnij GiftCard o wartości 100zł!

Portale przekrzykują się podając informacje, kiedy to ma się pojawić polski sklep Amazon.pl. Sam pisałem o czymś co mogło wyglądać na kolejną plotkę parę dni temu. Tak naprawdę chodziło o coś troszkę innego ;)

Wszystko wskazuje na to, że wśród osób niezwiązanych z Amazonem chyba nikt nie zna pewnej daty premiery!

W mojej głowie powstał więc pomysł, by całe to nasze oczekiwanie na wytęskniony polski Amazon, zamienić w zabawę!

Tak oto powstał pierwszy eKundelkowy konkurs




Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników Facebooka. Można wziąć w nim udział klikając tutaj. Regulamin zabawy można znaleźć tu.

Mam nadzieję, że cała facebookowa aplikacja wytrzyma wasze oblężenie ;) Gdyby pojawiły się jakieś problemy, prosiłbym o kontakt :)

3 komentarze:

  1. Jak na najsympatyczniejszy blog, to taka akcja z informacją "o pojawieniu się amazon.pl", by sobie ściągnąć widownię na konkurs jest bardzo niesympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że po tamtej wiadomości odczuwałem swego rodzaju dysonans. Przyznaje się, że tamten post był napisany w sposób dwuznaczny. W teorii nie napisałem wprost, że Amazon się pojawi w piątek, tylko że coś się będzie działo, mając w domyśle planowany przeze mnie konkurs. W praktyce, czytelnik mógł faktycznie spodziewać się czegoś innego.

      Ze swojej strony chciałbym przeprosić osoby, które poczuły się urażone taką zagrywką.

      Jak widać, wiele muszę się jeszcze nauczyć. Nie mniej jednak cieszę się, że mam świadomych czytelników, którzy potrafią zwrócić uwagę, gdy jest to konieczne. Dziękuję.

      Usuń
  2. Amazon wybrał inny kierunek ekspansji, ostatnio otworzył się na Indie, Japonię, Kanadę i Brazylię. Daleko od Polski ;(

    OdpowiedzUsuń